Известие

Collapse
No announcement yet.

Банално но помагайте на бензин гореща-студена не пали-155 2.0 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Банално но помагайте на бензин гореща-студена не пали-155 2.0 8v

    Снощи беше загряла изгасих я след малко запалих на бенц форсирах да мине на гас и изгасна няма палене запалихме на бутавела минах на бензин няя проблеми после на гас добре ,пред блока я изгасих пробвах запали на бензин форсира се добре днеска сутринта поиска да запали ама не яко въртене неще на бензин иначе помпата се чу много ясно да върти пак на бутавела запали на гас хиляди опити после на бензин върти ама неще проверихме релетата за помпата бушоните работят оставихя да зареди акумулатора като мина на бенц и гасне загря до перка на гас минах на бенц опави се форсира се изгасих я пробвах веднага запали на бенц оставихя малко 10мин пробвах пак неще беше истинала около 75-80 гр който се блъскал с такова чудо да помогне поне с предположения

  • #2
    Диагностика...момето момче, от някой който е доказан в тия неща......не липсват такива хора в форума, но те акъл не дават защото гладни ще стоят!
    Иначе един колега беше казал - "Мненията са като задниците, всеки си ги има"
    Така се получава с повечето технически теми.......тук не съм видял една тема която може да ти послужи като учебник....
    п.п. веднъж опитах да се оперирам от апендесит в форума....не се получи)))
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
      Диагностика...момето момче, от някой който е доказан в тия неща......не липсват такива хора в форума, но те акъл не дават защото гладни ще стоят!
      Иначе един колега беше казал - "Мненията са като задниците, всеки си ги има"
      Така се получава с повечето технически теми.......тук не съм видял една тема която може да ти послужи като учебник....
      п.п. веднъж опитах да се оперирам от апендесит в форума....не се получи)))
      офффффффффффф убу ей ся запали изгасих я и пак неще си зема накрая едно колело бъктисах

      Comment


      • #4
        Млад си да се отчайваш......
        Събирай пари и бягай да лекуваш алфата.....
        ...с колелото ще настинеш при тая прогноза на вън.....а и здравната реформа ни куца май повече от твойта алфа)
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от alfa_zlodeo Покажи съобщение
          офффффффффффф убу ей ся запали изгасих я и пак неще си зема накрая едно колело бъктисах
          Така както го казваш е работа на инж. Тоци Бегали. Провери си компонентите по ел.системата като започнеш от това дали са ти добре затегнати гайките.
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • #6
            Аз пък залагам че клапана който е за газта не затваря добре и при режим на бензин, вкарва и газ и затова не пали нормално. При опитите за палене димеше ли черно отзад?


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
              Аз пък залагам че клапана който е за газта не затваря добре и при режим на бензин, вкарва и газ и затова не пали нормално. При опитите за палене димеше ли черно отзад?
              kaто запали пали идеално не пуши не прекъсва но взе да го прави когато си поиска май ще излезе някой слаба връзка по кабелите

              ---------- Post added at 13:58 ---------- Previous post was at 13:52 ----------

              Първоначално публикувано от alfa_zlodeo Покажи съобщение
              kaто запали пали идеално не пуши не прекъсва но взе да го прави когато си поиска май ще излезе някой слаба връзка по кабелите
              може ли да е от копчето за газта щото и без тва го отворих ще сменя ключето да отпадне този вариант извадих маркучето за входящия бензин на рейката на контакт без да въртя няма никой май не подава постоянно ток от някъде към помпата тази диагностика най я мразя гледаш кат пукал и се чудиш ко стааа

              Comment


              • #8
                твърде вероятно е да е от ключето газ/бензин. иначе си смени релетата на помпата и на инжекторите и газовото реле което прекъсва инжекторите и се убеди че не смесва горивата, както казаха колегите.
                точка

                Comment


                • #9
                  Цялата работа излезе от бензиновата помпа спря да пали изобщо замерихме ток имаше до помпата сложихме друга не питайте каква обаче беше поне нова 80лв веднага запали отначало добре вечерта пред блока като минах на гас тя си върти постоянно обаче много шумна и в купето апък до калника като застанеш се чува като ермомелка и сякаш работи неравномерно ту се усилва ту намаля туй чудо нормално ли е а старата и подадохме ток и завъртя ама де да знам вече то голяма простотия добре че съм инато магаре до сега да съм сменил марката почнах да се предавам

                  Comment

                  Working...
                  X